Alesajul maxim al motoarelor va fi, de asemenea, redus de la 81 la 75 de milimetri, ceea ce va limita și mai mult performanțele acestora, se arată într-un comunicat.
"Acest lucru face ca motoarele să fie mai relevante pentru șosea, asigurându-se în același timp că își păstrează caracteristicile care fac ca MotoGP să fie atât de spectaculos", a adăugat comunicatul.
Noile reguli vor introduce, de asemenea, controale mai stricte asupra aerodinamicii motocicletelor.
"Lățimea părții superioare a carcasei față va fi cu 50 mm mai îngustă, iar botul va fi împins înapoi cu 50 mm, reducând efectul aerodinamicii acolo unde contează, pe liniile drepte și în zonele de frânare", a precizat MotoGP.
"Acest lucru va crea curse și mai strânse, cu și mai multe depășiri".
Interzicerea dispozitivelor de ride-height și holeshot are, de asemenea, ca scop creșterea capacității piloților de a depăși și de a face cursele mai sigure, a adăugat MotoGP.