Deși Alcaraz are mai multe titluri de Grand Slam și dueluri directe câștigate, Sinner încasează mai mulți bani din contractele de sponsorizare.
Conform unei analizei a publicației Gazzetta dello Sport, citată de Eurosport.ro, Jannik Sinner primește 34 de milioane de dolari anual de la sponsori, cu două milioane mai mult decât Carlos Alcaraz.
Explicația este simplă: Sinner are mai multe contracte de sponsorizare, 12 la număr, față de cele 8 ale spaniolului.
Doar brandurile de rachete și echipament sunt comune: ambii au contract cu Nike (îmbrăcăminte), iar la rachete Sinner joacă cu Head, iar Alcaraz cu Babolat.
Diferența majoră a apărut după ce Sinner a semnat cu "Explora Journeys", un brand de călătorii de lux. Cu toate acestea, Alcaraz primește mai mulți bani de la Nike, 18 milioane de euro pe an, față de cele 15 milioane ale italianului.
Popularitate vs. contracte
Este oarecum surprinzător faptul că Alcaraz, un jucător mai spectaculos și mai popular, câștigă mai puțin din publicitate. Chiar dacă Carlos Alcaraz este mult mai popular decât Jannik Sinner pe rețelele sociale - spaniolul are 7,8 milioane de urmăritori pe Instagram față de 4,8 milioane ai italianului - Sinner a reușit să obțină contracte publicitare mai valoroase.
Acest lucru sugerează că brandurile caută mai mult decât simpla popularitate atunci când semnează parteneriate, dar și că Sinner a fost un strateg mult mai bun pe plan economic, reușind să valorifice în cel mai bun mod imaginea sa.
De asemenea, Jannik Sinner a început să investească și în alte platforme, precum YouTube, unde a acumulat deja 141.000 de urmăritori și 2,2 milioane de vizualizări în doar câteva luni.
Cei doi jucători sunt în vacanță, dar se vor reîntoarce curând pe teren. Sinner va participa la ATP 500 de la Beijing, în timp ce Alcaraz a ales să joace la Laver Cup și la Turneul de la Tokyo.