În prima repriză, Eberechi Eze a crezut că a deschis scorul pentru „vulturi” cu o execuție superbă din lovitură liberă. Bucuria a durat însă puțin: după intervenția VAR, arbitrul Darren England a fost chemat la monitor și a decis să anuleze golul. Motivul? Fundașul lui Palace, Marc Guehi, se afla la mai puțin de un metru de zidul londonezilor în momentul execuției – o încălcare rar sancționată.
„După revizuire, jucătorul cu numărul șase al oaspeților se află la sub un metru de zid, prin urmare este lovitură liberă indirectă și golul este anulat”, a explicat oficialul în premieră, justificând decizia chiar pe teren.
Anularea golului vine într-un moment important pentru Eze, jucător aflat în atenția celor de la Tottenham, care pregătesc o ofertă de circa 60 de milioane de lire. Mijlocașul ofensiv, deși se credea indisponibil, a fost titularizat surprinzător de Oliver Glasner împotriva lui Chelsea.