Altele

Adidas a dezvăluit tricourile pentru Cupa Mondială 2026: de la retro la modern

Tricouri Adidas pentru Cupa Mondială 2026
Tricouri Adidas pentru Cupa Mondială 2026Adidas

Brandul sportiv german a dezvăluit tricourile celor 22 de echipe naționale pe care le va sponsoriza la evenimentul din Statele Unite, Mexic și Canada.

Ne apropiem tot mai mult de Cupa Mondială 2026, care se va juca pe pământ nord-american, și încetul cu încetul aflăm noi detalii legate de marele eveniment. Miercuri, 5 noiembrie, Adidas a dezvăluit primele echipamente pentru echipele pe care le sponsorizează.

Sunt nu mai puțin de 22: Algeria, Argentina, Belgia, Chile, Columbia, Costa Rica, Germania, Ungaria, Italia, Japonia, Mexic, Irlanda de Nord, Peru, Qatar, Arabia Saudită, Scoția, Spania, Suedia, Ucraina, Emiratele Arabe Unite, Venezuela și Țara Galilor.

Unele dintre aceste naționale ar putea rata următoarea Cupă Mondială, dar în 2026 vor purta următorul echipament, încercând să câștige un loc la cel mai prestigios turneu de fotbal.

Fanii vor putea să pună mâna pe tricoul echipei naționale preferate începând cu 6 noiembrie pe site-ul web al gigantului german de echipamente sportive.

Tricouri Adidas pentru Cupa Mondială din 2026
Tricouri Adidas pentru Cupa Mondială din 2026Adidas

Sam Handy, director general pentru fotbal la Adidas, a declarat: "Echipamentul național este simbolul unității și mândriei unei națiuni. Atunci când echipele urcă pe scena mondială pentru cea mai mare Cupă Mondială pe care am văzut-o vreodată, ele poartă cu ele speranțele unei noi generații de fani, reprezentându-i în același timp pe cei care au fost înaintea lor.

”O Cupă Mondială înseamnă crearea unor momente care transcend stadionul, așa că am conceput uniformele ca un tribut adus rădăcinilor fiecărei națiuni, dar și pentru a sărbători o eră în care toți fanii, de pretutindeni, fac parte din istorie."

"Designul colecției noastre de tricouri pentru Cupa Mondială FIFA 2026 a fost despre onorarea identității unice a fiecărei națiuni, împingând în același timp limitele inovației și performanței.

”Fiecare tricou spune o poveste, combinând moștenirea culturală cu estetica modernă, și este realizat cu cele mai avansate tehnologii ale noastre pentru a menține jucătorii răcoroși și confortabili pe cea mai mare scenă a fotbalului.

”De la detaliile vizuale îndrăznețe până la logo-ul lenticular care își schimbă forma și caracteristicile inovatoare de ventilație, această colecție reprezintă viitorul designului tricourilor de fotbal", a declarat Thomas Mace, vicepreședinte de design pentru Adidas Football.