După jumătate de oră, István Kovács a avut de judecat o fază dificilă. Tchouameni s-a aruncat pentru a bloca șutul lui Szoboszlai, și mingea l-a lovit în mână. Inițial, arbitrul român a acordat lovitură liberă de la marginea careului, însă reluările au arătat că jucătorul Realului se afla în careu în momentul hențului.
Istvan Kovacs a fost chemat la marginea terenului pentru a revedea imaginile și a decide dacă trebuie să acorde penalty sau nu. Deoarece mâna stângă a lui Tchouaméni se afla în poziție naturală, aproape de corp, arbitrul român a decis să nu acorde penalty și astfel s-a anulat și lovitura liberă acordată inițial.
"FĂRĂ PENALTY! Liverpool credea că are șansa de a deschide scorul din penalty. Dominik Szoboszlai șutează la poartă, iar mingea lovește mâna lui Aurelien Tchouameni, dar decizia a fost revocată după consultarea VAR", au titrat englezii.
"Se aruncă să blocheze șutul, dar are brațul strâns pe lângă corp. Celălalt este întins, dar mingea îl lovește în prima mână. Pentru mine nu e henț. Ce pare sigur este că s-a întâmplat în careu", au publicat spaniolii de la Marca.
