Altele

COSR a prezentat noul logo comercial al Team Romania, cu cercurile olimpice

Logo-ul Team Romania
Logo-ul Team RomaniaAgerpres
Comitetul Olimpic şi Sportiv Român a prezentat, marți, în cadrul Forumului de evaluare a potențialului olimpic, noul logo comercial al Team Romania, cu cercurile olimpice, aprobat de Comitetul Internațional Olimpic (CIO).

Noua identitate vizuală a mişcării olimpice româneşti are în componență elemente preluate din ia românească din Coloana infinitului a sculptorului Constantin Brâncuşi şi o inimă, întreaga siglă având culorile drapelului național.

"Am trecut la un alt nivel, anul viitor vom avea o nouă identitate vizuală, o nouă emblemă, sper să ne poarte noroc. Să avem încredere în noi. Sperăm să devină un element foarte cunoscut, nu doar în țară, ci şi în străinătate. Cred că putem spune şi că acest logo e un brand de țară, pentru că este un proiect făcut din inimă, plecat din inimă, cu foarte multă inimă pusă în acest proiect.

Pleacă din elementele naționale, tradiționale, elemente foarte bine cunoscute, având ca element central Coloana infinitului a lui Brâncuşi, şi datorită faptului că Jocurile Olimpice vor avea loc la Paris anul viitor. Eu cred că vom avea şi rezultate, vom face tot ceea ce ține de noi pentru a aduce acest logo în atenția românilor de pretutindeni. Eu cred că toți românii au nevoie să rezoneze şi să se identifice cu simbolurile naționale. E un proiect care îmbină identitatea sportivă cu cea culturală, cu tradiția şi tot ceea ce avem mai bună în România", a declarat preşedintele Comitetului Olimpic şi Sportiv Român, Mihai Covaliu.

Aneta Bogdan, cofondatoare a Brandient, companie care a realizat noul logo, a afirmat că este pentru prima oară când COSR primeşte acceptul Comitetului Internațional Olimpic de a folosi cerurile olimpice în scop comercial.

"Pentru prima dată în istoria Comitetul Olimpic şi Sportiv Român, Comitetul Internațional Olimpic a aprobat o emblemă Team Romania care va însoți, împreună cu cercurile olimpice, toată manifestarea noastră ca națiune la Jocurile Olimpice. E un set de manifestări, de la uniformele de paradă, la uniforme sportive, de la obiecte de merchandising, pentru că marile organizații sportive reuşesc să facă din asta un business şi o sursă de venituri directe.

Nu a fost uşor să realizăm asta, pentru că suntem la 30 de ani de la Revoluție şi noi încă nu ne-am asumat o ideologie a identității noastre naționale. Când vine vorba de estetică şi identitate națională, de elementele care definesc România, ne vin în minte doar câteva elemente pe care le foloseşte toată lumea", a declarat Aneta Bogdan.