Tehnologia de apelare automată a liniei de la Wimbledon a fost criticată duminică, după ce o defecțiune a privat-o pe Anastasia Pavlyuchenkova de un punct în meciul din optimile de finală cu britanica Sonay Kartal.
Pavlyuchenkova a avut minge de joc la 4-4 în primul set pe terenul central, iar Kartal a lovit o minge care părea clar în afara terenului, însă nu a fost făcut niciun semnal, iar Pavlyuchenkova a întrerupt jocul.
S-a instaurat confuzia, iar reluările televizate au arătat că mingea lui Kartal a fost clar afară, însă după consultarea arbitrului, Nico Helwerth a decis că, deoarece tehnologia Hawk-Eye nu a putut urmări traiectoria mingii, punctul trebuie relimuat.
Rusoaica Pavlyuchenkova și-a pierdut ulterior serviciul și a fost vizibil furioasă la schimbarea părților, spunând arbitrului: „Pentru că ea e britanică, poate face orice. Tocmai mi-ai furat un game.”
Totuși, ea și-a revenit și a câștigat primul set.