Un total de 548.770 de persoane au intrat în arene în cele cincisprezece zile, timp în care s-au jucat 746 de meciuri de tenis, generând peste 4 miliarde de afişări pe rețelele de socializare, au declarat organizatorii londonezi într-un comunicat publicat marți.
Transmisia BBC a Grand Slam-ului pe iarbă a ajuns la 69,3 milioane de telespectatori în Regatul Unit, cu 19,2 milioane mai mult decât în 2024, reprezentând 267 de milioane de ore de vizionare pentru toate meciurile şi programele difuzate.
Pe plan internațional, Sky Italia a înregistrat cele mai bune audiențe din istorie, în parte datorită performanței solide a câştigătorului turneului, italianul Jannik Sinner, cu 7,6 milioane de telespectatori - o cotă de audiență combinată de 46,6% în Italia - care l-au urmărit câştigând titlul împotriva lui Carlos Alcaraz pe TV8 şi Sky Sports.
Impactul pe rețelele sociale a atins, de asemenea, niveluri record, cu 4,7 miliarde de afişări, în creştere cu 61% față de 2024, şi 2,7 miliarde de vizualizări ale videoclipurilor, în creştere cu 71% față de anul precedent, cu o audiență totală care a ajuns la 23,5 milioane de conturi, în creştere cu 12%.
Între timp, vânzările de mărfuri au fost cele mai mari înregistrate vreodată: au fost vândute 669.546 de articole oficiale ale turneului: 103.405 de şepcile emblematice, 71.925 de articole de îmbrăcăminte, 53.409 prosoape, 40.847 de şosete şi brățări, 24.595 de mingi de tenis folosite şi 13.436 de umbrele.
În finala din acest an, Jannik Sinner l-a învins pe spaniolul Carlos Alcaraz cu 4-6, 6-4, 6-4, 6-4.
