Organizatorii împărțiseră gratuit aproximativ 15 mii de tricouri spectatorilor de pe Philippe Chatrier, în marea lor majoritate de culoarea zgurii, restul albe, pentru ca în tribune să apară două mesaje: "Merci Rafa" însoțit de două inimi pe o parte și "14 RG" pe cealaltă.
Câteva ore mai târziu, aceste tricouri simple, care poartă doar mesajul "Merci Rafa" și data 25-05-2025 pe față, au început să fie vândute pe platforme de internet la prețuri cuprinse între 150 și 500 de euro.
"Ce vreți să vă spun, că nu trebuia să o facem... Nu! Trebuia să o facem și am făcut-o. Acum, că oamenii profită de oportunitatea de a face bani de pe urma acestui tricou "Merci Rafa", mi se pare un pic deplorabil", a declarat Gilles Moretton într-o întâlnire cu presa luni.
"Dar nu aveam de gând să luăm tricourile înapoi din tribune, nu ar fi fost corect.... Am apreciat că toată lumea a purtat tricoul, 98 la sută, asta face parte din unicitatea de la Roland Garros", a adăugat Moretton.
"A fost ceva unic la Roland Garros, ceva diferit, ceva ce nu ai văzut nicăieri altundeva și tocmai asta i-a făcut pe oameni să vrea să cumpere aceste tricouri la prețuri înfricoșătoare", a conchis el pe această temă.