Este doar prima rundă de antrenamente a unui weekend în care, concurând pe un circuit stradal, se poate întâmpla orice.
Da, Singapore nu este ca Monaco sau Azerbaidjan, dar există și ziduri periculoase care pot face lucrurile tensionate. Și, de asemenea, FP2 va fi cea care va determina cu adevărat unde se află fiecare mașină și pilot. Dar sentimentul de-a lungul antrenamentului de o oră a fost senzațional pentru Fernando Alonso.
În timp ce coechipierul său, Lance Stroll, a terminat pe locul 18, spaniolul s-a distrat pe circuit, fiind mereu în primele poziții. Pneurile medii a funcționat bine, iar el era al doilea la jumătatea FP1, chiar în spatele lui Carlos Sainz.
Dar de îndată ce a montat pneurile soft, nimeni nu a mai putut urmări Aston Martin-ul său. Leclerc și Verstappen s-au apropiat cel mai mult, dar nu au reușit să egaleze sau să depășească timpul stabilit de cel mai în vârstă pilot de pe grilă.
Fără a cunoaște încărcătura de carburant sau alte setări, cel puțin Fernando Alonso a avut plăcerea de a termina în fruntea clasamentului timpilor.
În spatele său, Carlos Sainz a terminat al optulea, dar pe pneuri medium. Toți cei care au terminat în fața sa au făcut-o cu pneuri soft, așa că și pilotul madrilen de la Williams a avut un feeling bun cu circuitul.
Colapinto, în schimb, a fost din nou la coada plutonului cu Alpine-ul său și a terminat penultimul de la acest prim contact cu pista... pentru că Albon nu a putut stabili un timp în cele două tururi pe care le-a făcut, deoarece frânele sale s-au încins prea tare și nu a mai ieșit din boxe.