Piastri a parcurs circuitul în 01:30.714 secunde, cu 0.132 secunde mai rapid decât Isack Hadjar de la RB, iar Max Verstappen de la Red Bull a ocupat locul trei.
Fernando Alonso fusese cel mai rapid în prima sesiune de antrenamente și a demonstrat că nu a fost o întâmplare, terminând al patrulea în a doua sesiune, desfășurată sub reflectoare.
A fost o revenire binevenită pentru australian, care a avut parte de un accident la Baku, dar de această dată a evitat haosul de pe circuitul Marina Bay și a încheiat ziua în fruntea clasamentului.
Sesiunea a fost oprită prima dată după ce George Russell a lovit cu Mercedes-ul său zidul de protecție la virajul 16.
După reluarea cursei, Liam Lawson a ajuns în bariere spre finalul turului, provocând un nou steag roșu.
În timp ce piloții încercau să-și găsească poziția la boxe pentru următoarea reluare, Ferrari-ul lui Charles Leclerc a fost eliberat chiar în fața McLaren-ului lui Lando Norris, trimițându-l pe acesta în zidul de la boxe.
McLaren-ul a fost împins rapid înapoi la stand pentru a-i fi montată o nouă aripă față, iar Norris a reușit să fie al cincilea cel mai rapid, urmat de al doilea Aston, pilotat de Lance Stroll, pe locul șase.
Esteban Ocon, Carlos Sainz, Leclerc și Lewis Hamilton au completat topul 10.
"A fost puțin ciudat, sincer să fiu," a spus Russell despre accidentul său.
"Nu sunt sigur ce s-a întâmplat. Am frânat puțin mai devreme, am intrat mai încet, dar am pierdut spatele."
"Din fericire, am lovit cu partea din față și nu am avariat prea mult mașina, dar pentru mine s-a terminat sesiunea."
'Pericol de căldură'
Federația Internațională de Automobilism (FIA) a invocat regulamentul privind "riscul termic" pentru prima dată la o cursă de Formula 1 din cauza temperaturilor ridicate prognozate pentru Marele Premiu de la Singapore din acest weekend, informează Reuters.
Asta înseamnă că piloții pot purta veste de răcire special dezvoltate, deoarece se așteaptă ca temperatura ambientală să fie de 31 de grade Celsius sau mai mult. Mulți piloți au fost văzuți testând vestele și sistemul de tuburi de răcire sub combinezoanele ignifuge.
Temperatura aerului în ambele sesiuni de vineri a fost în jur de 28°C, mai răcoroasă decât de obicei în Singapore, dar umiditatea a ajuns la un incomod 80 la sută.
McLaren mai are doar 13 puncte până la a-și asigura titlul la constructori în Singapore.
Norris, al doilea în clasament, a câștigat anul trecut la Singapore, iar o nouă victorie aici ar reduce diferența de 25 de puncte față de coechipierul său de la McLaren.
Verstappen a câștigat ultimele două curse și a reintrat în lupta pentru titlu, fiind la 69 de puncte în spatele australianului, cu șapte weekenduri de cursă rămase, însă Verstappen nu a câștigat niciodată pe circuitul Marina Bay. Anul trecut a terminat pe locul doi, la 20 de secunde în urma lui Norris, câștigătorul cursei.