Norris va participa la Marele Premiu al Bahrainului din acest weekend cu un punct avans față de Max Verstappen de la Red Bull, câștigător în Japonia weekendul trecut.
McLaren a pus capăt domniei Red Bull în calitate de campioni mondiali în sezonul trecut, deși Verstappen a câștigat al patrulea titlu consecutiv al piloților, și s-a vorbit mult despre sursa vitezei lor.
Christian Horner, șeful Red Bull, a indicat o viitoare directivă tehnică (TD), care să limiteze flexibilitatea aripii față, ca o potențială schimbare a jocului din cursa a noua, dar Norris a respins acest lucru.
"Suntem cu toții în deplină conformitate cu regulile. Facem o treabă bună. Red Bull a avut destul timp să facă același lucru ca și noi și nu o fac", a declarat el reporterilor media britanici.
"Mai degrabă ar trebui să facă o treabă mai bună decât să continue să se plângă de lucruri", a adăugat britanicul, care anul trecut a fost al doilea după Verstappen.
"Respectăm faptul că FIA face ceea ce face și suntem fericiți că ei continuă să încerce să corecteze lucrurile, pentru că nu vrem ca nimeni să nu respecte aceste reguli, dar ultimele nu ne-au afectat", a adăugat el.
"Nu știu dacă cele noi ne vor afecta sau nu, dar există o mulțime de lucruri pe care Red Bull le face și care depășesc limitele la fel de mult. Așa că putem juca și acest joc, dar ... ne concentrăm pe noi înșine mai degrabă decât să ne plângem de alții."
Norris a spus că oamenii care au judecat după videoclipuri online au fost "un pic neștiutori".
"De unde știu ei că aripa din spate este cea care se îndoaie?", a întrebat el. "Ei nu știu, ar putea fi întreaga mașină. Deci, știi, oamenii pot veni cu ce vor, dar de fapt nu au absolut nicio idee."
Norris a terminat pe locul doi în ultimele două curse, după ce a câștigat cursa inaugurală din Australia. În Japonia, el a încercat să-l depășească pe Verstappen pe iarbă la ieșirea din pitlane, într-o mișcare care a eșuat în cele din urmă.
McLaren a fost, de asemenea, criticată pentru că nu a fost suficient de agresivă în strategie, cu două mașini împotriva unui Red Bull - noul coechipier al lui Verstappen, Yuki Tsunoda, fiind la fel de departe de ritm ca predecesorul Liam Lawson.
Norris a spus că a fost un echilibru în ceea ce privește când să atace și când să se abțină. În retrospectivă, ar fi vrut să facă lucrurile diferit, dar rezultatul ar fi putut fi același.
"Uneori, într-o mașină, vrei să fii mai agresiv și echipa încearcă să te calmeze, alteori echipa este pe o abordare mai sigură și vrei să fii mai agresiv", a spus el.
"Weekendul trecut, poate că mi-ar fi plăcut să fiu un pic mai agresiv. S-ar putea să fi trecut, s-ar putea să nu fi trecut. Poate că aș fi pierdut mai mult timp și aș fi fost lovit. Nimic nu este garantat și există motive pentru care facem ceea ce facem uneori."