Piastri a încheiat pe locul patru după ce Kimi Antonelli de la Mercedes, care a trecut linia de sosire în fața australianului, a primit o penalizare de cinci secunde pentru start anticipat.
CITEȘTE ȘI: Lovitură de teatru la Marele Premiu din Las Vegas: Ambele McLaren, aproape de descalificare
George Russell, câștigătorul de anul trecut al cursei a completat podiumul pentru Mercedes.
Cu două mari premii și o cursă sprint rămase, ce pot aduce maximum 58 de puncte, Norris are 408 puncte, Piastri 378, iar cvadruplul campion mondial Verstappen rămâne matematic în cursă cu 366.
Norris a terminat la 20,741 secunde în spatele liderului, dar poate obține primul său titlu chiar weekendul viitor în Qatar, McLaren fiind deja campioană la constructori pentru al doilea an consecutiv.
Un avans destul de consistent
"Mașina a funcționat foarte bine, mult mai pe placul meu," a declarat Verstappen, care a fost dus pe podium alături de Norris și Russell într-un Cadillac roz LEGO decapotabil, condus de actorul Terry Crews, în timp ce artificiile luminau cerul.
"La final a fost un avans destul de consistent."
A fost a 69-a victorie din cariera lui Verstappen și a șasea din acest sezon, totodată al 125-lea podium și al optulea consecutiv, în a 150-a cursă a parteneriatului Red Bull cu Honda.
Norris a pierdut conducerea în fața lui Verstappen la start, coborând pe locul trei după ce a ieșit larg în primul viraj, permițându-le olandezului și lui Russell să treacă.
A revenit pe locul secund în fața lui Russell în turul 34 din 50, dar apoi a trebuit să gestioneze consumul de combustibil până la final.
"L-am lăsat pe Max să câștige," a glumit el. "L-am lăsat să aibă o cursă frumoasă. Nu, pur și simplu am frânat prea târziu," a adăugat britanicul, folosind o expresie colorată la televizor, lucru care i-ar putea aduce probleme din partea FIA.
"Nu a fost cea mai bună evoluție a mea, dar când cineva câștigă cu 20 de secunde avans, înseamnă că a făcut o treabă mai bună și că sunt ceva mai rapizi."
Antonelli a terminat pe cinci, urmat de Charles Leclerc de la Ferrari pe șase și Carlos Sainz de la Williams pe șapte. Isack Hadjar a fost al optulea pentru Racing Bulls, iar Nico Hulkenberg de la Sauber și Lewis Hamilton de la Ferrari au completat top 10.
Piastri a coborât de pe cinci pe șapte chiar în primul tur, după un contact cu Liam Lawson de la Racing Bulls, care a ajuns ultimul după ce mașina sa a fost grav avariată.
Verstappen avea deja un avans de 20 de secunde față de restul plutonului în turul 23 și a intrat la boxe la jumătatea cursei, revenind pe primul loc după ce Russell și Norris trecuseră deja pe pneuri hard.
Lance Stroll de la Aston Martin a fost scos din cursă de Gabriel Borteleto de la Sauber, debutantul brazilian forțând agresiv primul viraj și rămânând fără spațiu, ambii fiind nevoiți să abandoneze imediat.
Pierre Gasly de la Alpine a fost și el implicat într-o răsucire la start, iar mașina de siguranță virtuală a fost activată în turul doi pentru ca comisarii să curețe resturile dintre virajele unu și patru.
VSC-ul a fost activat din nou în turul 16, după ce pe pistă au apărut alte resturi în urma coliziunii dintre Alex Albon de la Williams și Hamilton, acesta din urmă pornind de pe ultimul loc (19) și ajungând pe 13 încă din primul tur.
Albon, al cărui echipă a pierdut contactul radio cu mașina încă de la start, a primit o penalizare de cinci secunde pentru provocarea coliziunii și a fost avertizat și pentru nerespectarea procedurii de start.
