Reprezentanții clubului din Superligă au precizat că echipa poate utiliza în continuare emblematicul logo cu cei doi câini roșii, cel puțin până la o eventuală licitație.
Reacția clubului din Superligă: nu există riscul pierderii siglei
Reprezentanții lui Dinamo au transmis că dreptul de folosință asupra mărcii rămâne valabil chiar și în eventualitatea unei licitații.
”Conform contractului, Dinamo (n.r. - clubul din Superliga) are cesionată marca pentru folosință pe toată durata de existență a ei. Astfel, marca e grevată de această sarcină la o eventuală licitație, cum, de altfel, toată lumea care ar participa la licitație trebuie să știe că marca e grevată de dreptul permanent de folosință.
Totuși, până la identificare active, organizare expertiză evaluatorie, organizare licitație... Mai e drum lung! Dinamo poate folosi pe mai departe marca, sigla, până la o eventuală licitație”, au declarat oficialii pentru GSP.
Dănuț Lupu: ”Sigla o vor scoate la licitație”
Falimentul Asociației Clubul Sportiv Fotbal Club Dinamo București (cunoscută în rândul suporterilor și ca ”Dinamo – Badea”) a reaprins discuțiile privind drepturile asupra mărcii.
Pe 12 noiembrie, judecătorii au dispus deschiderea procedurii de faliment.
Fostul mijlocaș Dănuț Lupu a comentat situația într-o intervenție pentru Iamsport.
”Sigla o vor scoate la licitație. Nu știu un preț, dar va fi dorită de cei din Liga 1. Am impresia că acum nici ei nu mai au voie să o folosească. Sunt termeni și condiții pe care nu le dețin.”
Șapte sigle în istoria clubului
De-a lungul celor 77 de ani de existență, Dinamo a utilizat șapte embleme diferite. Cea mai reprezentativă rămâne sigla din perioada 1974–1990, interval în care echipa a obținut performanțe notabile la nivel european.
