Juventus și Stellantis Europe au încheiat un acord în valoare de 69 de milioane de euro pentru sponsorizarea tricourilor de joc, cunoscută drept „front jersey sponsorship” (n.r. "sponsorizare a tricoului din față"). Până la 30 iunie 2028, logo-ul Jeep va figura din nou pe echipamentele oficiale, după ce a fost sponsor principal timp de mai mulți ani în trecut.
Acordul prevede utilizarea brandului Jeep ca sponsor principal pe tricourile echipelor de seniori, Juventus Women și NextGen, în toate competițiile naționale, UEFA și FIFA, începând cu sezonul în curs (inclusiv viitorul Campionat Mondial al Cluburilor) și acoperind sezoanele 2025/2026, 2026/2027 și 2027/2028.
Clubul bianconero va încasa 4 milioane de euro pentru perioada rămasă din sezonul competițional 2024/2025, 19 milioane pentru sezonul 2025/2026 și câte 23 de milioane pentru fiecare dintre următoarele două sezoane, la care se pot adăuga sume variabile moderate (malus) în cazul neparticipării în competițiile europene organizate de UEFA.
Juventus a semnat, de asemenea, un acord cu Visit Detroit pentru al doilea spațiu de sponsorizare pe partea din față a tricoului de meci al primei echipe, JWomen și NextGen, pentru toate competițiile sportive naționale, tot până la 30 iunie 2028.
Acordul cu Visit Detroit „prevede – precizează un comunicat al clubului bianconero – o sumă fixă totală semnificativ mai mică decât cea din contractul de sponsorizare cu Jeep (în concordanță cu drepturile de sponsorizare mai limitate oferite), la care se adaugă componente variabile (bonusuri), care pot deveni importante în funcție de atingerea unor obiective prestabilite”.
Noul echipament de acasă pentru sezonul 2025/2026
În așteptarea revenirii logo-ului „Jeep” ca sponsor principal, Juventus a dezvăluit în această dimineață noul echipament de acasă prin imagini și materiale video oficiale.
Designul păstrează tradiționalul alb-negru, fiind îmbogățit cu accente pronunțate de roz.