Opt cluburi din Premier League au companii de jocuri de noroc ca sponsori pe fața tricourilor, valoarea acestor contracte fiind estimată la 60 de milioane de lire sterline pe an.
Va fi în continuare posibilă publicitatea pentru companiile de jocuri de noroc în alte zone, inclusiv pe mânecile tricourilor și pe panourile de pe teren.
Măsura agreată a fost criticată de cei care militează împotriva jocurilor de noroc, aceștia considerând că este "incoerentă", deoarece ignoră formele mult mai vizibile de publicitate, cum ar fi panourile de pe teren.
Într-un comunicat al Premier League se menționează: "Anunțul vine în urma unei consultări extinse la care au participat Liga, cluburile sale și Departamentul pentru Cultură, Media și Sport, ca parte a revizuirii în curs de desfășurare de către guvern a legislației actuale privind jocurile de noroc.
"Premier League colaborează, de asemenea, cu alte sporturi la dezvoltarea unui nou cod pentru sponsorizarea responsabilă din partea companiilor de jocuri de noroc. Pentru a ajuta cluburile în tranziția lor, acordul colectiv va intra în vigoare la sfârșitul sezonului 2025-26."
