În urma acordului, X devine primul "partener strategic de platformă digitală" al Burnley, cu planuri pentru o serie de 20 de episoade din culise care vor fi lansate pe parcursul sezonului.
Burnley, care are peste 820.000 de urmăritori pe X, a declarat într-un comunicat că parteneriatul urmărește să ofere "implicare de nivel mondial a fanilor, conținut și amplificarea mărcii".
Președintele clubului, Alan Pace, a declarat: "Fie că este vorba de acum celebrele noastre videoclipuri de prezentare a transferurilor sau de incredibilele noastre sărbători de la finalul sezonului în vestiar, X a găzduit unele dintre cele mai populare și mai captivante conținuturi sociale.
Comunitatea este în centrul a tot ceea ce facem, astfel încât parteneriatul cu X ne permite să extindem această comunitate și mai mult și să aducem baza noastră pasionată de fani și mai aproape."
Cu toate acestea, decizia de a încheia un parteneriat cu X vine într-un moment în care mulți se distanțează de platformă.
De la preluarea de către Musk în 2022, X s-a confruntat cu un exod al agenților de publicitate, cu critici generalizate și cu plecarea unor utilizatori de profil.
The Guardian a remarcat că "conținutul adesea deranjant promovat sau găsit pe platformă, inclusiv teoriile conspirației de extremă dreaptă și rasismul", a contribuit la părăsirea X în 2024.
Mai multe cluburi de fotbal, inclusiv St. Pauli, Werder Bremen, Valencia și Barcelona Feminin, și-au extins prezența pe platforme rivale, precum Bluesky și Threads, pe fondul îngrijorărilor.