Revenirea clubului londonez în Liga Campionilor, o premieră după stagiunea 2016-2017, a dus la creşterea veniturilor, de la 564 la 745 de milioane de euro de la un sezon la altul.
Participarea la cea mai prestigioasă competiție europeană a cluburilor, de la faza grupelor până în sferturile de finală, a permis creşterea cu aproximativ 86 de milioane de euro a veniturilor obținute din drepturile televizate, între altele.
Veniturile comerciale au crescut, de asemenea, de manieră semnificativă, atingând 264 de milioane de euro, grație reînnoirii contractului care o leagă pe Arsenal de compania aeriană Emirates (sponsorul de pe tricou şi numele stadionului) şi de sponsorul-titular Sobha Realty pentru centrul de antrenament.
Masa salarială, totodată, a crescut în acelaşi timp de la 284 la 396 de milioane de euro, ceea ce explică în mare parte pierderile înregistrate.
Acestea atingeau aproape 63 de milioane de euro la precedentul exercițiu contabil, diminuându-se cu peste 41 de milioane de euro de la un an la altul.
Arsenal ocupă locul secund în Premier League cu 13 etape înainte de final, fiind calificată în optimile de finală ale Ligii Campionilor.