Joacă ca Michael Jordan. La fel ca GOAT-ul baschetului, Lionel Messi va apărea pe tricourile echipelor academiei lui Inter Miami, "prima din lume care va avea logo-ul celui mai mare jucător din istorie", potrivit comunicatului oficial. "Logo-ul Messi va fi afișat cu mândrie pe tricoul roz de acasă și pe tricoul negru de deplasare, simbolizând excelența, inspirația și moștenirea".
Brandingul este menit să transmită valori de înalt nivel jucătorilor care vor purta culorile francizei MLS și este văzut ca "un manifest al ambiției și o punte între visuri și măreție".

În 2025, Messi și Luis Suárez au dominat topurile de vânzări. "Mai mult decât o echipă, Inter Miami este un fenomen cultural, o intersecție între sport, modă și divertisment", a subliniat departamentul de comunicare al francizei.
Calificată în optimile de finală ale Cupei Mondiale a Cluburilor după o victorie în fața lui Porto, Inter Miami este în prezent a doua cea mai valoroasă franciză din MLS, cu venituri în creștere de la 55 de milioane de dolari la 200 de milioane de dolari până în 2024.