Deşi au existat semne de întrebare în jurul veniturilor şi beneficiilor financiare ale primei ediții ale acestui turneu cvadrienal, FIFA a înregistrat câteva parteneriate majore în ultimele săptămâni.
Platforma britanică DAZN a devenit astfel difuzorul exclusiv al competiției pentru o sumă de un miliard de euro, potrivit unei surse apropiate subiectului, iar Federația Internațională a semnat contracte cu sponsori precum Coca-Cola, Bank of America, grupul chinez de televiziune şi electronică Hisense şi producătorul de bere belgian AB InBev.
Cupa Mondială a Cluburilor 2025 va reuni 32 de cluburi de top de pe şase continente şi va începe la Miami, pe 14 iunie. Turneul va avea 63 de meciuri, care se vor disputa în 12 oraşe de pe teritoriul SUA, culminând cu finala din data de 13 iulie, când campioana mondială a cluburilor va fi încoronată pe MetLife Stadium în New Jersey/New York.
Competiția a fost contestată puternică de o parte dintre jucători, de ligile naționale, de sindicatul mondial al fotbaliştilor (FIFPRO), care au acuzat FIFA pentru calendarul foarte aglomerat.
Mondialul va fi deschiss de partida Al Ahly - Inter Miami, pe 15 iunie. Cele 32 de echipe au fost împărțite în opt grupe a câte patru formații, primele două urmând să se califice în fazele superioare ale competiției.