Astfel, în următorii trei ani, brandul va fi partener al FRF și al echipelor naționale de fotbal ale României. Prin semnarea acestui acord, noul sponsor va susține financiar proiectele de dezvoltare a fotbalului în strategia FRF și va furniza produse echipelor naționale și la evenimentele FRF.
”Mă bucur că o companie care a intrat recent pe piața românească, dar cu o foarte bună reputație la nivel european și cu un standard ridicat al calității produselor pe care le oferă, a ales să susțină dezvoltarea fotbalului românesc. Obiectivul nostru este de a oferi echipelor naționale cele mai bune condiții de pregătire pentru performanță, iar cu ajutorul partenerilor noștri reușim să facem acest lucru.
Federația Română de Fotbal continuă să fie un partener de încredere pentru mediul de afaceri prin promovarea fotbalului în toată societatea și comunitatea sa. valori”, a spus Răzvan Burleanu, președintele Federației Române de Fotbal.
La începutul lunii septembrie se reia campania de calificare la Euro 2024. România va disputa două partide importante pe Arena Națională: cu Israel (9 septembrie) și Kosovo (12 septembrie).
După 4 meciuri disputate în preliminarii, tricolorii ocupă locul 2 în Grupa I, cu 8 puncte, liderul Elveția având mai mult cu două unități. Meciurile naționalei României vor fi comentate audio live + text pe platforma Flashscore.