”Cupa Mondială este departe de Germania şi participarea la turneu implică un efort considerabil şi costuri de deplasare mari. Acesta este un alt motiv pentru care considerăm că am fi vrut să vedem bilete mai ieftine pentru fanii noştri”, a spus Andreas Rettig, director în cadrul DFB.
Sume mari pentru urmărirea live a favoriților în SUA
Fanii care vor dori să urmărească meciurile Germaniei la turneul final din Statele Unite, Mexic şi Canada, prin intermediul DFB, vor trebui să plătească cel puțin 155 de euro pentru primul meci din grupă împotriva Curacao, din 14 iunie, la Houston.
Cel mai ieftin bilet pentru meciul al doilea, de la Toronto, împotriva Cote d'Ivoire este de 190 de euro, iar pentru ultimul meci din grupă, împotriva Ecuadorului, de la East Rutherford, prețul va fi de 230 de euro.
În lista de prețuri publicată, joi, de DFB, cel mai ieftin bilet pentru finala din 19 iulie, de la East Rutherford, este listat la o valoare de 3.580 de euro.
Un fan german care vrea să vadă toate meciurile inclusiv finala ar trebui să pregătească cel puțin 5.975 de euro
”Taxele de acces sunt stabilite doar de către FIFA, astfel că DFB nu are o influență asupra acestei chestiuni. Noi am fost doar informați asupra prețurilor cu câteva ore înainte de debutul procesului de achiziție”, a spus Rettig.
DFB încă speră că fanii săi vor umple toate locurile alocate pentru fiecare meci în parte al naționalei: 4.307 bilete pentru meciul cu echipa Curacao, 2.552 bilete pentru meciul cu Cote d'Ivoire şi cele 4.826 pentru partida cu Ecuador.
Rettig a spus că DFB va încerca să sprijine fanii la fața locului în timpul turneului.
”Ceea ce putem influența până la un anumit moment sunt condițiile pentru fani la locurile de desfăşurare a meciurilor”, conform lui Rettig.
”Aici, încercăm să oferim cele mai bun servicii posibile şi să furnizăm sprijin rapid pentru orice întrebare sau probleme care pot apărea la fața locului, printre alte lucruri prin intermediul ambasadei suporterilor de la locurile de disputare a meciurilor, prin reprezentanții fanilor în oraşele meciurilor şi la stadioane, dar şi prin programele de sprijinire a fanilor”, a adăugat lui Andreas Rettig.
