Altele

FC Barcelona și Spotify își prelungesc parteneriatul până în 2030

Barcelona Spotify Camp Nou
Barcelona Spotify Camp NouAlbert Gea / Reuters

Barcelona și-a prelungit acordul de sponsorizare cu Spotify până în 2030, a anunțat clubul joi, iar gigantul de streaming audio va continua să apară pe tricourile echipelor masculine și feminine de seniori, precum și pe echipamentele de antrenament.

Acordul prelungește colaborarea începută acum trei ani și garantează că Spotify va păstra drepturile de denumire pentru Camp Nou până în 2034, în timp ce celebrul stadion trece printr-un proces amplu de renovare.

"Atât Barca, cât și Spotify sunt branduri globale cu sute de milioane de fani în întreaga lume", a transmis Barcelona într-un comunicat.

"Acest parteneriat permite ambelor branduri să își extindă prezența pe piețe strategice și să creeze sinergii comune la nivel internațional, conectându-se cu noi audiențe și consolidându-și perspectiva globală."

"Odată cu redeschiderea Spotify Camp Nou care se apropie și cu o generație excelentă de tineri talentați, FC Barcelona și Spotify privesc împreună spre viitor, pentru a contura o nouă eră promițătoare pentru club și comunitatea sa globală."