F1: ”Back in black” la Mercedes. Echipa a lansat mașina pentru sezonul 2023

Publicitate
Publicitate
Publicitate
Mai mult
Publicitate
Publicitate
Publicitate
F1: ”Back in black” la Mercedes. Echipa a lansat mașina pentru sezonul 2023
Monopostul a fost dezvăluit în cadrul unei prezentări live de la Silverstone
Monopostul a fost dezvăluit în cadrul unei prezentări live de la SilverstoneProfimedia
Echipa Mercedes a prezentat monopostul W14, cu care piloții britanici Lewis Hamilton și George Russell vor concura în ediția 2023 a Campionatului Mondial de Formula 1.

Noul monopost, complet negru a fost dezvăluit în cadrul unei prezentări live de la Silverstone (Anglia), în prezența celor doi piloți.

"Back in black" (Înapoi în negru), a scris team-ul german într-o postare pe contul său oficial de Twitter, alături de fotografii cu noul bolid.

Mercedes, care a dominat cu autoritate campionatul constructorilor din Formula 1 între 2014 și 2021, perioadă în care a cucerit opt titluri mondiale consecutive, speră să revină anul acesta în top, după ce a predat coroana rivalei Red Bull în sezonul trecut.

Lewis Hamilton (38 ani), septuplu campion mondial, a traversat anul trecut cel mai slab sezon în Formula 1, după ce "Săgețile argintii" nu au reușit să se adapteze noilor reglementări din Marele Circ.

Echipa germană speră însă că revenirea la negru, culoarea care i-a adus în 2020 lui Hamilton al șaptelea său titlu, grație căruia a egalat recordul legendarului Michael Schumacher, o va readuce din nou în cursa pentru campionat.

Hamilton a încurajat Mercedes să-și vopsească monoposturile în negru în edițiile 2020 și 2021, pentru a transmite un mesaj împotriva rasismului.

Însă decizia de a renunța la argintiu, culoarea sa tradițională, a fost luată de această dată din motive legate de performanță.

"Am fost prea grei anul trecut. Am încercat să ne dăm seama de unde putem aduna fiecare gram. Așa că istoria se repetă. Mașina are niște piese de carbon brut, împreună cu unele vopsite în negru mat", a explicat directorul echipei Mercedes, Toto Wolff.

"Desigur, când am schimbat modelul în 2020, principalul factor al deciziei a fost să sprijinim cauzele diversității și egalității, care sunt mereu aproape de inima noastră. Culoarea neagră a devenit parte a ADN-ului nostru în acel moment, așa că suntem bucuroși să revenim la ea", a adăugat Wolff.