Victoria dublului campion mondial în exercițiu a fost a șaptea sa victorie consecutivă și a 12-a consecutivă a echipei, un record, un parcurs care i-a lăsat pe rivali cu respirația tăiată în urmărire - și admirație.
AFP Sport analizează trei lucruri pe care le-am aflat din cursa de duminică de la Hungaroring:
Wolff: Red Bull își face rivalii să pară mașini de Formula 2
La douăzeci și patru de ore de la sărbătorile euforice atunci când Lewis Hamilton l-a învins pe Verstappen în calificări, deși cu doar o fracțiune de secundă, Mercedes s-a întors la punctul de plecare, recunoscând că se simteau ca niște concurenți îndepărtați.
Hamilton a transformat al 104-lea pole-position, un record, într-un loc patru în fața coechipierului său George Russell, cu Lando Norris de la McLaren și un Sergio Perez revitalizat, pe al doilea Red Bull, terminând al doilea și al treilea.
"Am putea să ne vorbim unul altuia și să spunem 'am fi putut fi pe locul doi'", a declarat șeful echipei, Toto Wolff.
"Dar asta este irelevant, pentru că ai o mașină care a fost cu 38 de secunde în față și care probabil a fost în croazieră în cea mai mare parte a timpului... Aceasta este realitatea amară".
"Vom lupta din nou și vom câștiga curse și campionate, dar am văzut ritmul pe care l-a avut Max și deocamdată pare că o grămadă de mașini de Formula 2 concurează împotriva unei mașini de F1".
Renașterea Ferrari este departe
După un Mare Premiu al Marii Britanii dezamăgitor, Ferrari nu a reușit să găsească motive de optimism în Ungaria și a înregistrat un alt weekend de formă slabă și de eșecuri autoprovocate care nu sunt de bun augur pentru viitor.
Charles Leclerc a terminat al șaptelea, cursa sa fiind compromisă de o oprire ratată la boxe și de o penalizare de cinci secunde pentru depășirea vitezei pe linia boxelor, în timp ce Carlos Sainz a terminat al optulea după ce s-a calificat doar pe locul 11.
La Silverstone, ei au fost al nouălea și al zecelea - iar echipa italiană nu se mai află în mod clar printre primii clasați, Red Bull, McLaren, Mercedes și Aston Martin împingându-i în locurile din mijlocul clasamentului.
"Nu este ceea ce ne așteptam, dar am fost compromiși de calificările noastre", a declarat șeful echipei, Fred Vasseur, care a avut dificultăți în a avea un impact pozitiv asupra rezultatelor de când a venit la bord în acest an.
"Avem nevoie de timp pentru a înțelege ce am făcut bine și ce am greșit.
"Mi-am petrecut ultimii 35 de ani pe zidul boxelor și în fiecare luni ai o listă lungă de greșeli - uneori le poți vedea, alteori nu".
Norris, omul care vine din urmă
După două clasări consecutive pe podium în spatele prietenului său Max Verstappen, Lando Norris a condus revenirea McLaren la mijlocul sezonului și și-a susținut poziția de viitor câștigător și posibil campion.
Britanicul în vârstă de 23 de ani nu a greșit prea mult la Hungaroring, până când a spart accidental trofeul unic de porțelan al câștigătorului în timp ce a lovit o sticlă de șampanie de podium, un incident care i-a făcut pe ambii piloți să râdă.
"Max a plasat-o prea aproape de margine" , a spus Norris.
"A căzut, cred. Nu este problema mea. Este a lui!"