”Sigur vom bloca personalizarea tricourilor în online”, a spus purtătorul de cuvânt al Adidas, Oliver Bruggen.
Utilizatorii rețelelor de socializare au observat şi au criticat faptul că numărul 44 este mult prea asemănătoare cu simbolul a ceea ce a fost Schutzstaffel (SS), o organizație paramilitară înființată de Adolf Hitler şi Partidul Nazist.
Adidas a fost aspru criticată, dar Bruggen a spus că ”Federația de Fotbal (DFB) şi partenerul comercial al acesteia, 11teamsports, sunt responsabile pentru proiectarea numelor şi numerelor”, pe tricouri.
”Oameni din aproximativ 100 de țări lucrează la Adidas, iar compania se pronunță pentru promovarea diversității şi incluziunii. Ne opunem activ xenofobiei, antisemitismului, violenței şi urii în orice formă a ei”, a spus Bruggen.
”Compania respinge cu fermitate orice sugestie că ar fi făcut-o intenționat”, a adăugat acesta.