Extinderea contractului dintre City și Puma reprezintă cel mai mare parteneriat de producție de echipament din istoria Premier League.
După ce a convenit un acord de 65 de milioane de lire sterline pe an cu compania germană în 2019, se crede că noul acord al lui City valorează 100 de milioane de lire sterline pe an până în 2035, potrivit rapoartelor mass-mediei britanice.
Această cifră spulberă înțelegerea de 90 de milioane de lire sterline pe an semnată de Manchester United cu Adidas în 2023.
Doar giganții spanioli Real Madrid și Barcelona se pare că au contracte de echipament în valoare de peste 100 de milioane de lire sterline pe an.
"Ne-am unit forțele cu Puma cu ambiția de a ne provoca și de a merge dincolo de așteptări. Am reușit acest lucru și chiar mai mult în ultimele șase sezoane", a declarat directorul executiv al City Football Group, Ferran Soriano.
"Puma s-a integrat perfect în organizația noastră și ne-am bucurat împreună de multe momente istorice, implicând fanii la nivel global."
Arthur Hoeld, director executiv Puma, a adăugat: "Parteneriatul Puma cu Manchester City a fost un mare succes atât pe teren, cât și în afara lui.
Trofeele, o scenă perfectă pentru produsele noastre de performanță și succesul comercial au fost excepționale."
Contractul masiv al lui City vine după primul sezon al clubului fără trofee majore din 2016-17.
Oamenii lui Pep Guardiola au terminat pe locul trei în Premier League după ce au câștigat titlul în cele patru sezoane anterioare.
De asemenea, au suferit o înfrângere șocantă în finala Cupei Angliei, în fața lui Crystal Palace, și au fost eliminați de la recenta Cupă Mondială a Cluburilor în optimile de finală, în fața echipei Al-Hilal din Saudi Pro League.